НАКАЗ

Про проведення інноваційного освітнього проєкту з теми «Методична система» В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО в Новій українській школі»

НАКАЗ Про затвердження заходів інноваційного освітнього проєкту з теми «Методична система» В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО в Новій українській школі»


/Files/images/nov/нкншк.jpg

Інноваційний освітній проєкт

«Методична система В.О.Сухомлинського в Новій український школі»

Об’єкт дослідження:освітній процес в Новій український школі.
Предмет дослідження:процес упровадження методичних ідей В.О. Сухомлинського в Новій український школі.
Мета дослідження:виокремити й схарактезувати основні напрями і підходи до застосування методичних ідей В.О. Сухомлинського в сучасному освітньому просторі та значущість використання педагогічного досвіду педагога-новатора у побудові Нової української школи.
Практичне значення проєкту:
  • визначення впливу ідей видатного вченого на формування освіченого і всебічно розвиненого учня – патріота і громадянина здатного до інновації;
  • розвиток професійної компетентності керівних і педагогічних працівників на основі методичних ідей В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО в Новій українській школі;
  • створення освітніх практик з впровадженння методичних ідей В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО в Новій українській школі.
Реалізація поставлених завдань передбачає:
  • формування безпечного освітнього простору: створення атмосфери довіри взаємоповаги, перетворення закладу освіти на безпечне середовище, де відсутній булінг;
  • розкриття радості пізнання: організація пізнавального процесу, який приноситиме радість дитини, збільшення часу на їхню рухову активність і творчість, широке використання в освітньому процесі дослідницької та проектної діяльності дітей та учнівської молоді;
  • врахування цінності дитинства: відповідності освітніх вимог віковим особливостям учнів, дотримання прав дитини на освіту;
  • розвиток особистості: плекання самостійності та незалежного творчого мислення, самоповаги, впевненості у собі та потреби у повноцінному повноційного особистісному розвитку;
  • визнання талановитості дитини: забезпечення рівного доступу до освіти, заборона будь-яких форм дискримінації;
  • збереження здоров’я: формування зорового способу життя і створення сприятливих умов для фізичного й психоемоційного розвитку дітей молодшого шкільного віку.
Основні завдання:
  • використання можливостей педагогіки успіху, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками, співпраці з громадою у формуванні зростаючої особистості та їхньої соціально-педагогічної підтримки;
  • формування умотивованого учителя, який має свободу творчості й розвивається освітній процес до життєвих реалій;
  • здійснення процесу, виховання спрямованого на формування ціннісних орієнтацій, відповідальності, громадянського самоврядування в закладі освіти;
  • застосування принципу дитиноценризму у побудові освітньо-виховного процесу: орієнтація на дитиноценризм в освітньому процесі, як найбільшу цінність світу – людину, орієнтація на індивідуально-творчий розвиток кожної дитини;
  • упровадження нового змісту освіти, який базується на формуванні ключових компетентностей зростаючої особистості, необхідних для її успішної самореалізації в суспільстві, має дитиноцентричне спрямування й детермінує технології становлення і розвитку критичного мислення та формування конкурентоспроможної особистості;
  • розроблення інструктивно-методичних рекомендацій щодо упровадження ідей В.О.Сухомлинського в Новій український школі.
Пріоритети дослідження:
  • продовження вивчення педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського для створення ефективної моделі методичної системи в Новій український школі;
  • розкриття важливості педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського у розбудові Нової української школи та визначення стратегічних завдань її розвитку;
  • виявлення, систематизація та узагальнення досвіду творчого впровадження ідей В.О. Сухомлинського у діяльності закладу освіти;
  • проведення науково-практичної конференції «Методична система В.О. Сухомлинського в сучасній український школі»
Методи дослідження:
  • для розв’язання поставлених завдань використовуватиметься комплекс теоретичних і практичних методів:
  • теоретичні методи: аналіз, абстрагування, узагальнення, систематизація, моделювання, що застосовуватимуться у процесі упровадження методичних ідей В.О. Сухомлинського у практиці Нової української школи;
  • емпіричні методи: анкетування, інтерв’ювання, тестування, аналіз документації та інші дослідницькі методи, які використовуватимуться для комплексного підходу щодо реалізації методичних ідей В.О. Сухомлинського у практиці Нової української школи.
Очікувані результати:
  • поглиблення знань щодо педагогічної спадщини В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО;
  • удосконалення навичок пошуку інформації та вміння досліджувати, опрацьовувати, систематизувати результати пошуку методичної системи сучасної школи;
  • збагачення методичного потенціалу педагогічних працівників, що сприятиме підвищенню рівня їхньої професійної компетентності, вдосконаленню якості освіти і якості освітньої діяльності в закладах загальної середньої освіти.
Учасники проєкту:педагогічні працівники Масевицького ліцею.

Партнери проєкту:Регіональне відділення Всеукраїнської асоціації Василя Сухомлинського, Асоціація керівників закладів загальної середньої освіти Рівненської області, інформаційно-методичний ресурс сайту бібліотеки Рівненського ОІППО..

Термін виконання проєкту:вересень 2022 р. – травень 2024 р..



Матеріали роботи над проєктом

/Files/images/2024/tvorchiy_zvt/Методична_система_В_О_СУХОМЛИНСЬКОГО_в_НУШ (1).jpg


/Files/images/012023/СМИК Л.М. 1 - копия.jpg


/Files/images/012023/СМИК Л.М. 2 - копия.jpg


/Files/images/nov/6546854.png


/Files/images/nov/прлпл.png

/Files/images/nov/анщгнащ.png


/Files/images/nov/анщнащг.png


/Files/images/nov/плсесл.png


/Files/images/2024/tvorchiy_zvt/ОГОРОДНІК О.П..jpg


Матеріали реалізації інноваційного освітнього проекту з теми «Упровадження методичних ідей В.О.Сухомлинського в Новій українській школі»

Інтерактивна галерея творчих робіт дітей "Щоб щастям дзвеніло дитинство" за матеріалами літературної спадщини В.О.Сухомлинського

/Files/images/2024/tvorchiy_zvt/збірка.jpg


Кiлькiсть переглядiв: 193