Повернутися до звичайного режиму

Поняття передового педагогічного досвіду

Педагогічний досвід — сукупність знань, умінь і навичок, здобутих учителем у процесі навчально-виховної роботи./Files/images/222/115297369.gif

Він є важливим елементом загальної культури педагога, в якій відображаються знання, вміння, навички та індивідуальні риси його особистості, постійно розвиваючись, збагачуючись протягом усієї педагогічної діяльності. Оновлюваність педагогічного досвіду зумовлена постійними змінами у практичній педагогічній діяльності та освітніх надбаннях педагога.

Педагогічний досвід учителя є підґрунтям, на якому зростає його педагогічна майстерність. Водночас він є і джерелом розвитку педагогічної науки. Це своєрідний пробний камінь під час експерименту, перевірки істинності теорій, концепцій, прогнозів тощо. Аналіз результатів експериментальної роботи, тобто спеціально організованого педагогічного досвіду, дає змогу довести істинність чи неправомірність теоретичного знання, перевірити оптимальність рішень, вірогідність прогнозів та ін.

НАКАЗ "Про результати вивчення та узагальнення досвіду з теми «Використання новітніх технологій як засобу формування творчої особистості та обдарованості здобувачів освіти на уроках етики, християнської етики» ЛЕУСА А. В."

- Активізація рухової активності учнів на уроках фізичної культури та в позакласній діяльності як умова формування здорової особистості. (Огороднік О.П., 2012 рік)

- Методи формування мотивації до навчання у молодших школярів. (Кисорець Г.І., 2017 рік)

- Система роботи вихователя щодо підвищення освітнього процесу. (Григор'єва О.Т., 2019 рік)

- Формування ключових компетентностей на уроках біології через використання педагогічних інновацій. (Лящук Н.І., 2020 рік)

- Інтегровані уроки як спосіб реалізації міжпредметних зв’язків в початкових класах. (Кравченя О.В., 2020 рік)

- Реалізація інноваційних технологій на уроках трудового навчання в процесі творчої співпраці учителя та учня. (Крупенко Я.І., 2020 рік)

- Інтеграція ключових компетентностей в інклюзивному класі на уроках математики. (Голішовець І.П., 2021 рік)

- Формування комунікативної компетентності молодших школярів. (Берташ Г.П., 2015 рік)

- Використання тестової форми контролю знань на уроках хімії. (Крупеня О.В., 2015 рік)

- Активізація читацької діяльності учнів у процесі використання екранізації художніх творів на уроках зарубіжної літератури. (Горіна І.О., 2016 рік)

- Компетентнісний підхід у пошукові ефективних форм та прийомів втілення творчості вчителя та учнів на уроках української мови та літератури. (Рацкевич О.В., 2020 рік)

-Формування техніки читання учнів початкових класів як основа успішного навчання (Панько Р. В.)

-Формування орфографічної, пунктуаційної та стилістичної грамотності учнів шляхом поєднання інноваційних ідей (Мисюкевич Г. В.)

Кiлькiсть переглядiв: 220