Повернутися до звичайного режиму

План
нарад при заступнику директора з НВР на 2023-2024 н.р.
№ з/п Дата проведення Зміст наради Примітка
1. 31.08 1. Про методичні рекомендації щодо викладання предметів та оформлення календарно-тематичних планів у 2023-2024 н.р. 2. Про проходження курсової перепідготовки у 2023 навчальному році (корегування плану). 3. Про організацію роботи з електронними журналами та електронними щоденниками. 4. Про стан охоплення навчанням дітей шкільного віку.
2. 18.09 1. Про організацію роботи факультативів, гуртків, спортивних секцій. 2. Про виконання інструкції з ведення класних журналів. 3. Про ведення журналів інструктажів з безпеки життєдіяльності та ТБ.
3. 16.10 1. Про атестацію педагогічних працівників. 2. Про проведення шкільного туру та підготовку учнів до участі у ІІ етапі всеукраїнських олімпіад. 3. Про забезпечення психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу. 4. Про результати перевірки ведення класних журналів (електронних).
4. 20.11 1. Про підготовку творчого звіту вчителя, що атестується. 2. Про результати контролю за веденням поурочних планів вчителів. 3.Про участь педагогічних працівників в інноваційній освітній діяльності.
5. 18.12 1. Про результати перевірки стану ведення електронних журналів. 3.2. Про стан ведення учнівських зошитів. 3. Про стан роботи шкільних методичних об’єднань. 1. 4. Про підсумки курсової перепідготовки за 2023, планування на 2024 рік.
6. 15.01 2. 1. Про виконання зауважень за результатами перевірки класних журналів. 3. 2. Про виконання навчальних програм у І півріччі. 3.Про рівні навчальних досягнень учнів за І семестр. 4. Про ведення обліку учнів школи.
7. 19.02 1. Про підсумки участі учнів школи в ІІ та ІІІ етапах всеукраїнських олімпіад. 2. Про видавничу діяльність педагогічних працівників школи. 3. Про результати контролю за веденням поурочних планів вчителів. 4. Про вивчення роботи молодих педагогів.
8. 18.03 .1. 1. Про закінчення навчального року, ДПА та ЗНО(НМТ) в 2023-2024 н.р. 2. Про стан поточного оцінювання та виставлення тематичних оцінок. 3. Про профорієнтаційну роботу з учнями школи
9. 15.04 1. Про результати контролю за веденням електронних класних журналів. 2. Про підсумкове оцінювання результатів навчання учнів 4 класу.
10. 20.05 1. Про виконання навчальних програм. 2. 2 . Про стан ведення учнівських зошитів. 4 3. Про рівні навчальних досягнень учнів за ІІ семестр. 5. 4. Про підсумки контролю за веденням електронних класних журналів.
11. 03.06 1. Про рівні навчальних досягнень учнів за ІІ семестр.

НАКАЗ "Про організацію, зміст і завдання методичної роботи з педагогічними працівниками ліцею на 2024/2025 н.р."

НАКАЗ "Про підсумки методичної роботи за 2023-2024 н.р."

П Л А Н

РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

МАСЕВИЦЬКОГО ЛІЦЕЮ

на 2023-2024 навчальний рік


Робота методичної ради школи у 2024-2024 навчальному році буде спрямована на вирішення таких пріоритетних завдань:

· забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти;

· здійснення постійного моніторингу показників роботи закладів освіти та педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності;

· створення передумов для: підвищення соціального статусу вчителя, підвищення престижу його професії ;

· зміцнення навчально-матеріальної бази школи;

· забезпечення комплексного підходу до вирішення завдань шкільної освіти та охорони здоров’я і життя дітей, належного мінімального рівня життєвих компетенцій;

· забезпечення освітніх запитів дітей шкільного віку з особливими потребами, формування сучасної моделі комплексної підтримки дитини з вадами розвитку, активно залучаючи сім’ю до реабілітаційного процесу;

· забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 5-х класів до навчання в школі ІІ ступеня, цілеспрямовано скоординувавши дії вчителів, їхній професіоналізм, досвідченість;

· максимального забезпечення учнів загальноосвітніх закладів необхідними підручниками і навчальними посібниками;

· оптимізації системи підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для навчання і розвитку обдарованої молоді, всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань;

· особистісно-зорієнтованого підходу до навчання і виховання учнів;

· впровадження елементів експерименту та широкого втілення інновацій педагогів щодо творчого розвитку дитини в початковій ланці, рівневої диференціації в середніх класах, профілізації та спеціалізації в старших класах у творчому поєднанні з внутрішньокласною диференціацією та індивідуалізацією навчання;

· розробки програмового і науково-методичного забезпечення для впровадження комп’ютерно-інформаційних технологій навчання;

· спрямування зусиль на створення умов для набуття кожним учителем умінь та навичок використання сучасних НКК (навчальних комп’ютерних комплексів) у навчальному процесі;

· оновлення та сучасного оснащення навчальних кабінетів фізики, хімії, біології, географії, інформатики, шкільних майстерень ;

· посиленої уваги на якісну реалізацію державної програми розвитку і функціонування української мови у сфері освіти;

· забезпечення належних умов для здобуття якісної освіти дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, та дітьми, які потребують корекції фізичного і розумового розвитку, їх соціальної адаптації;

· створення власного іміджу навчального закладу;

· розширення сфери творчої співпраці з навчальними закладами району закладів освіти;

· вивчення, узагальнення, пропаганди та впровадження кращого педагогічного досвіду;

· оптимального використання прогресивних педагогічних технологій на основі активізації та інтенсифікації навчально-виховного процесу, ефективності управлінської діяльності.

1.2. Удосконалення системи національного виховання учнівської молоді, утвердження учнівського самоврядування, учнівських об`єднань як необхідної форми громадянського виховання.

1.3. Розвиток творчої активності педагогів, підвищення кваліфікаційного та професійного рівня, компетентності, духовності та відповідальності вчителів за результати своєї праці, вироблення системи стимулів для підвищення фахової майстерності педагогів та ефективності їх роботи.

ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ

МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ШКОЛИ

І. Організаційно-педагогі­чна:

- сприяти пошуку та ви­користанню в навчально-ви­ховному процесі сучасних організаційних форм, ме­тодів і прийомів навчання й виховання, нових освітніх технологій;

- створити колектив од­нодумців, які б працювали над постійним професійним самовдосконаленням, підви­щенням продуктивності пе­дагогічної праці;

- здійснювати загаль­не керівництво методич­ною, інновацій­ною діяльністю (проведен­ня науково-практичних кон­ференцій, семінарів, прак­тикумів, круглих столів, ме­тодичних конкурсів, виста­вок, предметних тижнів тощо);

- розгляд планів, про­грам усіх підрозділів методичної ро­боти, їх затвердження;

- координація діяльності з питань методичної роботи з районними методичними об’єднаннями, районним методичним кабінетом;

- організація самоосвітньої роботи педагогів, самовдосконалення й самореалізація їхньої особи­стості;

- організація цілеспря­мованої роботи з молодими спеціалістами.

ІІ. Інструктивно-методична:

- інструктаж та консуль­тування педагогів з питань виконання нормативних, ди­рективних документів, орга­нізації навчально-виховного процесу;

- оперативне інформу­вання педагогів про досяг­нення психолого-педагогічної науки, кращий педагогі­чний досвід педагогічних працівників району, області, країни.

ІІІ. Пошуково-дослідницька:

- стимулювання ініціати­ви та активізація творчості членів педагогічного колек­тиву до творчої діяльності, спрямова­ної на вдосконалення, онов­лення й розвиток навчально-виховного процесу в закладі освіти та роботі педагога;

- вироблення й погод­ження підходів до органі­зації, здійснення та оцінка інноваційної діяльності в школі;

- організація консульту­вання педагогів з проблем інноваційної діяльності, профе­сійного вдосконалення.

IV. Вивчення, узагальнення й поширення передового дос­віду:

- вивчення професій­них досягнень педагогів, уза­гальнення прогресивного досвіду кожного та впровад­ження його у практику робо­ти педколективу;

- створення умов для використання в роботі педа­гогів діагностичних методик і моніторингових програм з прогнозування, узагальнення та оцінки результатів педаго­гічної діяльності.

ТЕМАТИКА

ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ НА 2024-2025 н.р.

№з/п Питання, що розглядаються відповідальний
№1. Серпень (30.08)
1. Про організацію методичної роботи на 2024-2025 н. рік. Обговорення і затвердження плану роботи методичної ради на 2024-2025 навчальний рік. Обговорення і затвердження планів роботи шкільних методичних підрозділів на 2024-2025 навчальний рік. КРУПЕНЯ О.В., заступник директора з НВР, голови шкільних методичних формувань
2. Про впровадження нового Державного стандарту освіти в 7 класі (Нова українська школа) СМИК Л.М., директор ліцею
3. Про результати НМТ учнів школи у 2024 році КРУПЕНЯ О.В., заступник директора з НВР
4. Огляд нормативних, директивних документів, рекомендацій Міністерства освіти й науки України щодо викладання предметів у новому навчальному році. КРУПЕНЯ О.В., заступник директора з НВР
№2 Листопад (08.11)
1. Про підсумки І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад і підготовку та участь учнів в ІІ етапі предметних олімпіад КРУПЕНЯ О.В., заступник директора з НВР
2. Про організаційні аспекти зовнішнього незалежного оцінювання (НМТ) у 2025 році. КРУПЕНЯ О.В., заступник директора з НВР
3. Про оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти КРУПЕНЯ О.В., заступник директора з НВР
4. Про формування ключових компетентностей, спільних для усіх освітніх галузей. КРУПЕНЯ О.В., заступник директора з НВР
№3 Лютий (07.02)
1. Про навчальні досягнення учнів за І семестр КРУПЕНЯ О.В., заступник директора з НВР
2. Про вивчення системи роботи вчителя в процесі атестації КРУПЕНЯ О.В., заступник директора з НВР
3. Про результати участі учнів школи в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. КРУПЕНЯ О.В., заступник директора з НВР
4. Про різні форми взаємонавчання та професійної співпраці педагогів. КРУПЕНЯ О.В., заступник директора з НВР
№ 4 Травень (16.05)
1. Про ефективність методичної роботи школи за 2024-2025 навчальний рік Голови шкільних методичних формувань
2. Про підсумки атестації педагогічних працівників школи. КРУПЕНЯ О.В., заступник директора з НВР
3. Про підсумки моніторингу навчального процесу за навчальний рік КРУПЕНЯ О.В., заступник директора з НВР
4. Про планування методичної роботи на наступний навчальний рік КРУПЕНЯ О.В., заступник директора з НВР
5. Про роботу вчителів та учнів школи в МАН. КРУПЕНЯ О.В., заступник директора з НВР
Кiлькiсть переглядiв: 174