Повернутися до звичайного режиму

РІЧНИЙ ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА 2024-2025 Н.Р.


ВЕРЕСЕНЬ

Місячник формування здорового способу життя та основ безпеки життєдіяльності

«ЗДОРОВ’Я - НЕ ВСЕ, АЛЕ БЕЗ НЬОГО ВСЕ - НІЩО»

Компетентність: здорове життя: усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини.

Основний зміст виховання: загальнолюдські цінності. Проєкт «Колесо життя»

Кредо:«Успіх без здоров’я неможливий - хто здоровий, той щасливий!»

Мета: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості; допомога учням у набутті знань і досвіду, що сприятимуть коригуванню ставлення до власної безпеки; формування організаційних навичок, вміння співвідносити власні інтереси і бажання з інтересами і бажаннями інших; вироблення в учнів навичок безпечного поводження з електрообладнанням, газовими плитами, при розведенні багаття тощо.


ЖОВТЕНЬ

Місячник військового та національно-патріотичного виховання

«ЛЮБЛЮ Я КРАЙ СВІЙ ДОРОГИЙ, ЩО ЗВЕТЬСЯ УКРАЇНА!»

Компетентність: громадянська та соціальна. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, на роботі.

Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави.

Основний зміст виховання: національні цінності. Проєкт «Моя Україна»

Кредо: «Йдемо чумацькими шляхами, сіллю землі в єднанні станемо!»

Мета:забезпечення умов для вивчення вікових традицій та героїчних сторінок українського народу, виховування почуття гордості та вдячності до своєї держави, народу, історії, формування особистості учня як громадянина-патріота. Формування патріотичних почуттів, виховання високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигів в м.’я процвітання української держави. Виховання людини-патріота, вироблення глибокого розуміння громадянського обов’язку, спонукання до фізичного вдосконалення та вивчення національних традицій та героїчних сторінок історії українського народу.


ЛИСТОПАД

Місячник морально-етичного виховання

«ЛЮБОВ ДО БЛИЖНЬОГО - ДЖЕРЕЛО ВЕЛИЧІ ДУШІ»

Компетентність:спілкування державною мовою,спілкування іноземними мовами толерантне ставлення до представників різних народів і культур.

Основний зміст виховання: духовні цінності. Проєкт «Храм людської душі»

Кредо:«Люди, будьте взаємно красивими!»

Мета:прищеплення й розвиток моральних почуттів, переконань і потреб поводити себе згідно з моральними нормами, що діють в суспільстві. Спонукання до опанування духовною культурою людства, нації, найближчого соціального оточення. Наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей. Виховання в школярів шанобливого ставлення до оточуючих, формувати високі моральні почуття, свідому дисципліну, відповідальність за свої вчинки. Формування рис особистості, здатної приймати рішення у ситуації морального вибору і нести відповідальність перед собою, суспільством, державою. Формування навичок толерантної поведінки, конструктивного розв’язання конфліктних ситуацій, створення умов для співтворчості педагогів, учнів, батьків.


ГРУДЕНЬ

Місячник правової освіти і превентивного виховання

«МУДРІСТЬ НАРОДУ - В ТРАДИЦІЯХ НАРОДУ»

Компетентність:загальнокультурна грамотність.

Основний зміст виховання: громадянські цінності. Проєкт «Держава починається з тебе»

Кредо: «Мудрість народу – в традиціях роду»

Мета:виховання розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших народів та націй. Створення системи підготовчих та профілактичних дій педагогів, спрямованих на запобігання формувань в учнівнегативних звичок, рис характеру, проявам асоціальної поведінки підлітків та організацію належного догляду за діяльністю школярів. Попередження злочинів і зростання злочинності серед неповнолітніх, формування відповідальності за свої вчинки, дотримання правил поведінки в школі та за її межами. Формування правової культури, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів. Знання і дотримання у поведінці Законів України. Забезпечення правомірної поведінки, профілактика негативних явищ в учнівському середовищі; сприяння формуванню прагнення займати активну життєву позицію; розвиток ціннісного ставлення до власного здоров’я.


СІЧЕНЬ

Місячник громадянського виховання

«БУДЬМО ГІДНИМИ НАЗИВАТИ СЕБЕ УКРАЇНЦЯМИ»

Компетентність:ініціативність і підприємливість, комунікативна, спілкування державною мовою.

Основний зміст виховання: громадянські цінності. Проєкт «Держава починається з тебе»

Кредо:«Родина, друзі, рідний край, і скрізь у тобі потреба»

Мета: допомагати учням усвідомити себе як частину нації; спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини, виховувати почуття господаря держави; вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщину.Формувати розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення, працювати над розвитком ініціативності й активності учнів, вмінням знаходити свої місце у працюючому колективі, допомоги ближнім, володіння комунікативними навичками, працьовитість у всіх формах трудової діяльності, ретельність та сумлінність виконання доручень, негативне, критичне ставиться до власного ледарства та ледарства оточуючих, прояв бережливості в процесі будь-якої діяльності, охайність, вміння раціонально розподіляти робочий час, здатність до продуктивної діяльності та підприємливості.


ЛЮТИЙ

Місячник сприяння творчому та інтелектуальному розвитку особистості

«НАШЕ МАЙБУТНЄ - В НАШИХ РУКАХ»

Компетентність: уміння вчитися впродовж життя; інформаційно-цифрова компетентність, математична компетентність, спілкування іноземними мовами, спілкування державною мовою.

Основний зміст виховання: особисті цінності. Проєкт «У твоїх руках щастя »

Кредо: «інформаційним простором веслую, на веб-хвилі я мандрую, всі свої знання здобуті україні я дарую»

Мета: створення сприятливого освітнього простору та належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів;сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення;підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, проведення моніторингових досліджень рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.


БЕРЕЗЕНЬ

Місячник художньо-естетичного виховання

«У СВІТІ ПРЕКРАСНОГО»

Компетентність: самовираження та інноваційність, загальнокультурна грамотність, обізнаність і здатність до самовираження в сфері культури, творча діяльність. вміння вчитися впродовж життя

Основний зміст виховання: особистісні цінності. Проєкт «У твоїх руках щастя»

Кредо:«Знайдемо незвичайне у буденному і звичайне у фантастичному».

Мета:сприяння художньо-естетичній освіченості та вихованню особистості; виховання в молоді естетичних поглядів, смаків, що ґрунтуються на народній естетиці та на кращих надбаннях цивілізації; вироблення в учнів вмінь власноручно примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й відтворювати прекрасне в повсякденному житті. Формування здатності розуміти твори мистецтва, формувати мистецькі смаки, виражати почуття за допомогою мистецтва, висловлювати власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби



КВІТЕНЬ

Місячник екологічного виховання

"ХАЙ ПЛАНЕТА НАША ЧИСТА РОЗКВІТАЄ ЛЮДЯМ НА ДОБРО"

Компетентність:екологічна грамотність, компетентності у природничихнауках і технологіях.

Основний зміст виховання: екологічні цінності. Проєкт «Жива планета»

Кредо: «З природою живи у дружбі, то буде тобі вона у службі!»

Мета:виховання ставлення до природи, як універсальної цінності, формування екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи;виховання почуття відповідальності за природу, як національне багатство, основу життя наЗемлі; залучення вихованців до активної екологічної діяльності; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.Уміннярозумно та раціональнокористуватисяприродними ресурсами в рамках сталогорозвитку, усвідомленняролінавколишньогосередовища для життя і здоров’ялюдини, здатність і бажаннядотримуватися здорового способу життя.



ТРАВЕНЬ

Місячник родинного виховання

«ТЕПЛО ЄДИНОЇ РОДИНИ»

Компетентність:соціальна та громадянська

Основний зміст виховання: родинні цінності. Проєкт «Намисто роду»

Кредо:«з роду в рід кладе життя мости

без коріння саду не цвісти

Без стремління човен не пливе,

Без коріння сохне все живе»

Мета:виховання пріоритетів подружнього життя, гендерної культури, збереження та примноження сімейних традицій, забезпечення єдності поколінь.Залучення батьків, усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних учасників; формування педагогічної культури сучасної сім’ї та допомога батькам у їхній психолого-педагогічній самостійності; розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини.

План заходів з реалізації стратегії впровадження гендерної рівності у сфері освіти Рівненської області до 2030 року

Наказ «Про затвердження плану заходів на 2022-2024 роки з реалізації Стратегії впровадження гендерної рівності у сфері освіти Рівненської області до 2030 року»

НАКАЗ "Про затвердження плану заходів щодо посилення військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді"

НАКАЗ "Про організацію контролю за відвідуванням учнями школи в 2024/2025 н. р."

НАКАЗ "Про комплектування групи подовженого дня та режим роботи"
НАКАЗ "Про організацію роботи гуртків у 2024 – 2025 н.р."
НАКАЗ "Про зарахування учнів ліцею до групи подовженого дня"
НАКАЗ "Про затвердження плану заходів на 2024-2025 роки антитерористичногоспрямування"
НАКАЗ "Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді"
НАКАЗ "Про організацію роботи класних керівників"
НАКАЗ "Про організацію роботи учнівського самоврядування в ліцеї у 2024 -2025 н.р."
НАКАЗ " Про організацію роботи з профілактики правопорушеньсеред учнів ліцею"
НАКАЗ "Про створення комісії з розгляду випадків булінгу у закладі освіти"
НАКАЗ "Про створення ради з профілактики правопорушень"

Інформаціія про можливості отримання психологічних послуг у закладі освіти

ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ - КИСОРЕЦЬ Тетяна Іванівна


Контакти безкоштовної кризової психологічної допомоги в період війни в країні

НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» (безкоштовно) 0 800 500 225 (з стаціонарного) або 772( з мобільного Київстар та Лайф)Інформаційні, психологічні та юридичні консультації. Анонімно і конфіденційно.
НАЦІОНАЛЬНА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» З ПРОТИДІЇ ДОМАШНЬОМУ НАСИЛЬСТВУ, ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ ТА ГЕНДЕРНІЙ ДИСКРИМІНАЦІЇ (безкоштовно) 0 800 500 335 (з стаціонарного), 386 (з мобільного).
НАЦІОНАЛЬНА ГАРЯЧА ЛІНІЯ З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ ТА КОНСУЛЬТУВАННЯ МІГРАНТІВ (консультації надаються на засадах анонімності та конфіденційності; безкоштовно) 0 800 505 501 (зі стаціонарних телефонів в межах України), 527 (з номерів Київстар, МТС, life:) та Beeline,)ПН-ПТ 10:00 -21:00, СБ 10:00 -18:00.
Кiлькiсть переглядiв: 187