РІЧНИЙ ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА 2024-2025 Н.Р.
ВЕРЕСЕНЬ
Місячник формування здорового способу життя та основ безпеки життєдіяльності
«ЗДОРОВ’Я - НЕ ВСЕ, АЛЕ БЕЗ НЬОГО ВСЕ - НІЩО»
Компетентність: здорове життя: усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини.
Основний зміст виховання: загальнолюдські цінності. Проєкт «Колесо життя»
Кредо:«Успіх без здоров’я неможливий - хто здоровий, той щасливий!»
Мета: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості; допомога учням у набутті знань і досвіду, що сприятимуть коригуванню ставлення до власної безпеки; формування організаційних навичок, вміння співвідносити власні інтереси і бажання з інтересами і бажаннями інших; вироблення в учнів навичок безпечного поводження з електрообладнанням, газовими плитами, при розведенні багаття тощо.
ЖОВТЕНЬ
Місячник військового та національно-патріотичного виховання
«ЛЮБЛЮ Я КРАЙ СВІЙ ДОРОГИЙ, ЩО ЗВЕТЬСЯ УКРАЇНА!»
Компетентність: громадянська та соціальна. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, на роботі.
Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави.
Основний зміст виховання: національні цінності. Проєкт «Моя Україна»
Кредо: «Йдемо чумацькими шляхами, сіллю землі в єднанні станемо!»
Мета:забезпечення умов для вивчення вікових традицій та героїчних сторінок українського народу, виховування почуття гордості та вдячності до своєї держави, народу, історії, формування особистості учня як громадянина-патріота. Формування патріотичних почуттів, виховання високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигів в м.’я процвітання української держави. Виховання людини-патріота, вироблення глибокого розуміння громадянського обов’язку, спонукання до фізичного вдосконалення та вивчення національних традицій та героїчних сторінок історії українського народу.
ЛИСТОПАД
Місячник морально-етичного виховання
«ЛЮБОВ ДО БЛИЖНЬОГО - ДЖЕРЕЛО ВЕЛИЧІ ДУШІ»
Компетентність:спілкування державною мовою,спілкування іноземними мовами толерантне ставлення до представників різних народів і культур.
Основний зміст виховання: духовні цінності. Проєкт «Храм людської душі»
Кредо:«Люди, будьте взаємно красивими!»
Мета:прищеплення й розвиток моральних почуттів, переконань і потреб поводити себе згідно з моральними нормами, що діють в суспільстві. Спонукання до опанування духовною культурою людства, нації, найближчого соціального оточення. Наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей. Виховання в школярів шанобливого ставлення до оточуючих, формувати високі моральні почуття, свідому дисципліну, відповідальність за свої вчинки. Формування рис особистості, здатної приймати рішення у ситуації морального вибору і нести відповідальність перед собою, суспільством, державою. Формування навичок толерантної поведінки, конструктивного розв’язання конфліктних ситуацій, створення умов для співтворчості педагогів, учнів, батьків.
ГРУДЕНЬ
Місячник правової освіти і превентивного виховання
«МУДРІСТЬ НАРОДУ - В ТРАДИЦІЯХ НАРОДУ»
Компетентність:загальнокультурна грамотність.
Основний зміст виховання: громадянські цінності. Проєкт «Держава починається з тебе»
Кредо: «Мудрість народу – в традиціях роду»
Мета:виховання розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших народів та націй. Створення системи підготовчих та профілактичних дій педагогів, спрямованих на запобігання формувань в учнівнегативних звичок, рис характеру, проявам асоціальної поведінки підлітків та організацію належного догляду за діяльністю школярів. Попередження злочинів і зростання злочинності серед неповнолітніх, формування відповідальності за свої вчинки, дотримання правил поведінки в школі та за її межами. Формування правової культури, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів. Знання і дотримання у поведінці Законів України. Забезпечення правомірної поведінки, профілактика негативних явищ в учнівському середовищі; сприяння формуванню прагнення займати активну життєву позицію; розвиток ціннісного ставлення до власного здоров’я.
СІЧЕНЬ
Місячник громадянського виховання
«БУДЬМО ГІДНИМИ НАЗИВАТИ СЕБЕ УКРАЇНЦЯМИ»
Компетентність:ініціативність і підприємливість, комунікативна, спілкування державною мовою.
Основний зміст виховання: громадянські цінності. Проєкт «Держава починається з тебе»
Кредо:«Родина, друзі, рідний край, і скрізь у тобі потреба»
Мета: допомагати учням усвідомити себе як частину нації; спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини, виховувати почуття господаря держави; вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщину.Формувати розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення, працювати над розвитком ініціативності й активності учнів, вмінням знаходити свої місце у працюючому колективі, допомоги ближнім, володіння комунікативними навичками, працьовитість у всіх формах трудової діяльності, ретельність та сумлінність виконання доручень, негативне, критичне ставиться до власного ледарства та ледарства оточуючих, прояв бережливості в процесі будь-якої діяльності, охайність, вміння раціонально розподіляти робочий час, здатність до продуктивної діяльності та підприємливості.
ЛЮТИЙ
Місячник сприяння творчому та інтелектуальному розвитку особистості
«НАШЕ МАЙБУТНЄ - В НАШИХ РУКАХ»
Компетентність: уміння вчитися впродовж життя; інформаційно-цифрова компетентність, математична компетентність, спілкування іноземними мовами, спілкування державною мовою.
Основний зміст виховання: особисті цінності. Проєкт «У твоїх руках щастя »
Кредо: «інформаційним простором веслую, на веб-хвилі я мандрую, всі свої знання здобуті україні я дарую»
Мета: створення сприятливого освітнього простору та належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів;сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення;підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, проведення моніторингових досліджень рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.
БЕРЕЗЕНЬ
Місячник художньо-естетичного виховання
«У СВІТІ ПРЕКРАСНОГО»
Компетентність: самовираження та інноваційність, загальнокультурна грамотність, обізнаність і здатність до самовираження в сфері культури, творча діяльність. вміння вчитися впродовж життя
Основний зміст виховання: особистісні цінності. Проєкт «У твоїх руках щастя»
Кредо:«Знайдемо незвичайне у буденному і звичайне у фантастичному».
Мета:сприяння художньо-естетичній освіченості та вихованню особистості; виховання в молоді естетичних поглядів, смаків, що ґрунтуються на народній естетиці та на кращих надбаннях цивілізації; вироблення в учнів вмінь власноручно примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й відтворювати прекрасне в повсякденному житті. Формування здатності розуміти твори мистецтва, формувати мистецькі смаки, виражати почуття за допомогою мистецтва, висловлювати власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби
КВІТЕНЬ
Місячник екологічного виховання
"ХАЙ ПЛАНЕТА НАША ЧИСТА РОЗКВІТАЄ ЛЮДЯМ НА ДОБРО"
Компетентність:екологічна грамотність, компетентності у природничихнауках і технологіях.
Основний зміст виховання: екологічні цінності. Проєкт «Жива планета»
Кредо: «З природою живи у дружбі, то буде тобі вона у службі!»
Мета:виховання ставлення до природи, як універсальної цінності, формування екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи;виховання почуття відповідальності за природу, як національне багатство, основу життя наЗемлі; залучення вихованців до активної екологічної діяльності; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.Уміннярозумно та раціональнокористуватисяприродними ресурсами в рамках сталогорозвитку, усвідомленняролінавколишньогосередовища для життя і здоров’ялюдини, здатність і бажаннядотримуватися здорового способу життя.
ТРАВЕНЬ
Місячник родинного виховання
«ТЕПЛО ЄДИНОЇ РОДИНИ»
Компетентність:соціальна та громадянська
Основний зміст виховання: родинні цінності. Проєкт «Намисто роду»
Кредо:«з роду в рід кладе життя мости
без коріння саду не цвісти
Без стремління човен не пливе,
Без коріння сохне все живе»
Мета:виховання пріоритетів подружнього життя, гендерної культури, збереження та примноження сімейних традицій, забезпечення єдності поколінь.Залучення батьків, усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних учасників; формування педагогічної культури сучасної сім’ї та допомога батькам у їхній психолого-педагогічній самостійності; розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини.